Basın İlan Kurumu’nun tüm yazışmaları elektronik ortamda
Resmi ilan ve reklamların yayını ve dağıtımı işlemlerini tamamen elektronik ortamda gerçekleştiren Basın İlan Kurumu, Kurumlar arası yürüttüğü yazışma işlemlerini de artık dijital ortamda gerçekleştirecek.
e-Dönüşüm sürecini yakından takip ederek gerekli entegrasyonları bir biri ardına hayata geçiren Basın İlan Kurumu, 1 Ağustos 2017 tarihinden itibaren Kayıtlı Elektronik Posta (KEP) süreçlerini Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS) ile birleştirerek dijitalleşme yolunda kilometre taşı oluşturacak bir adım daha attı.
Kurumda 2015 yılından itibaren kullanılmaya başlanan EBYS uygulaması ile kurum içi yazışmaları dijital ortamda yapmaya başlayan Basın İlan Kurumu; kağıt, zaman ve iş gücü tasarrufunda bulunurken, KEP entegrasyonu sayesinde Kamu Kurumları ile yaptığı tüm yazışmaları dijital ortama taşımış oldu.
Basın İlan Kurumu bu şekilde 2016 yılı e-Devlet Stratejisi ve Eylem Planında yer alan EBYS-KEP uyumunu başarıyla tamamladı.