Ispartalı gazeteciler Medyada Reklamcılığın Geliştirilmesi Eğitimine katıldı

Ispartalı gazeteciler Medyada Reklamcılığın Geliştirilmesi Eğitimine katıldı

Basın İlan Kurumu İnsan Kaynakları Müdürlüğü tarafından Basın İlan Kurumu Antalya Şube Müdürlüğü işbirliğiyle online olarak “Medyada Reklamcılığın Geliştirilmesi Eğitimi” düzenlendi.

Eklenme: 25 Şubat 2021 - 17:06 / Son Güncelleme: 25 Şubat 2021 - 17:06

Basın İlan Kurumu Genel Müdür Yardımcısı Cavit Erkılınç, katılımcıları selamladı, eğitimin resmi ilan ve reklam yayınlama hakkını haiz gazetelerin reklam departmanlarında çalışan personelin, reklamcılık noktasında bilgi ve becerilerinin güçlendirilmesi, basın işletmelerinin donanımlı hale getirilmesi ve gelir artışının sağlanması amacıyla düzenlendiğini, Kurumun eğitimlere ve periyodik olarak gerçekleşen bu tür buluşmalara verdiği önemi vurguladı.

Isparta merkez ve ilçelerinde resmi ilan ve reklam hakkını haiz gazetelerin çalışanlarının katılımıyla gerçekleşen eğitimi, İletişim Danışmanı Cihat Zafer Demirel verdi.

Cihat Zafer Demirel eğitiminde ‘Basın İlan Kurumu Genel Müdürü Sayın Rıdvan Duran her platformda “Basın İlan Kurumu için yerel gazetelerin önemi büyük. Bu yüzden yerel basının ayakta kalması ve güçlenmesi için kurum olarak elimizden geleni yapıyoruz. Dijital dönüşüm süreçlerinde basınımızın ihtiyaçlarının farkında olarak, hizmetlerimizi çeşitlendiriyoruz.” ifadelerine yer verir. Kurum 60 yıldır olduğu gibi yine Türk basınının yanında ve desteklerini artırarak devam ettiriyor. Yerel basın için reklam gelirlerinin öneminin farkında olarak gerçekleştirildiğimiz bu eğitimlerin, yerel basınımız için motivasyon oluşturmasını umuyor, geniş katılımı için Ispartalı gazetecilerimize teşekkür ediyorum.’ dedi.

İnteraktif olarak gerçekleşen eğitimde Demirel, gazetelerin reklam gelirlerinin arttırılması, illerdeki reklam potansiyelinin ortaya çıkarılıp, gazete ve internet haber siteleri ile ticari kuruluşların daha iyi tanıtılıp satış ve pazarlamaya katkı sağlanması, gazetelerin dijital medyadan daha çok reklam almalarının sağlanması ve bu alandaki eksikliğin doldurulması, gazetelerin yeni teknolojilerle tanışması ve bunları uygulaması, dijital mecralarda okur sayısının arttırılması konularında bilgi aktardı.

Bu gönderiyi paylaş